Koningsdag 2014

KONINGSDAG OP ZATERDAG 26 APRIL

Dit jaar een BIJZONDERE dag die wij natuurlijk groots gaan vieren ter ere van koning Willem-Alexander met koningin Maxima aan zijn zijde. Onze Herauten zullen er voor waken dat u tijdig bij de AUBADE op het kerkplein en de voorafgaande FIETSJESTOCHT aanwezig kunt zijn. Ook dit jaar hebben wij voor de fietsjestocht weer een passend thema bedacht:  Lang leve de Koning!! ’s’-Middags organiseren wij weer allerlei leuke activiteiten in de dorpskern. We starten met diverse leuke KINDERSPELEN en besluiten met een ‘GRANDIOZE STRIJDWAGENRACE’, dat alles in de Dorpstraat en rondom het Mgr. Biermansplein.  Zorg dat u erbij bent!!

Verder info via het secretariaat: p/a Jack van Beek 0653-498642
Provincialeweg 2-B , Westerhoven of  j.beek54@chello.nl

PROGRAMMA KONINGSDAG

Programma 26 april: viering Koningsdag

08.00 u             We hangen de vlag uit en maak kans op een taart!!
09.00 u             Herauten met hun voertuig gaan door het dorp!!
10.45 u             Fietsjestocht met als thema: Lang leve de Koning!!
11.15 u             Aubade mmv fanfare Irene en het St.Annagilde!!
11.30 u             Grote ballonnenwedstrijd voor alle kinderen!!
14.00 u             Spelspektakel voor de jeugd met oa brandweer spuitwedstrijden en behendigheidspelen en pizzabakken met gratis pizza voor de jeugd
16.00 u             Grote Strijdwagenrace over het W-circuit
19.30 u            ORANJE DISCO in het Centrum van 19.30u tot 22.00 u.
voor groep 5 t/m klas 1.

INFORMATIE OVER DE FIETSJESTOCHT, DE SPELMIDDAG EN DE ZEEPKISTEN/SKELTERRACE

     Crêpepapier voor de fietsjestocht af te halen op zaterdag 19 april tussen 10.00 en 12.00 uur bij Jeanny van Hulsel, Aarperstraat 26.
     Inschrijven Spelspektakel op 26 april vanaf 13.30 uur op het Mgr. Biermansplein bij café  ’t Centrum.
     Inschrijven voor de strijdwagenrace op 30 april vanaf 15.30 uur
op het mgr. Biermansplein.

Alle modellen zijn toegestaan, bestaand en zelfbouw: een strijdwagen wordt getrokken. Een strijdwagenteam moet uit 3 personen bestaan. Het meedoen aan de wedstrijd is voor eigen risico. Een eigen goed passende helm meenemen is aan te raden. De prijsuitreiking is omstreeks 19.00uur.

Info algemeen via het secretariaat:  j.beek54@chello.nl