Fijne vakantie

Afgelopen week hebben we het muzikale jaar al afgesloten met op zondag een terrasconcert en het jaarfeest, en dinsdag hebben alle leden uitleg gekregen over het zelf onderhouden van hun instrument.

Zondag 9 juli 2017 was onze jaarlijkse muzikale afsluiting in de vorm van een terrasconcert. Dit jaar is er voor gekozen om met alle muzikanten klaar te gaan zitten, en vervolgens afwisselt te spelen. Hierdoor was het een bijzondere mix van muziek, van onze slagwerkgroep “Beat ID”, leerlingenorkest “Thats IT” en concertband “Irene”.
Ook zijn er een aantal samenwerking ten gehoren gebracht waaronder, een mars van de concertband samen met de slagwerkgroep, Vlieg met me mee naar de regenboog van het leerlingenorkest met dans en zang van de slagwerkgroep en Disney film favorites van het leerlingenorkest samen met de concertband.
Het concert hebben we afgesloten met een groepsfoto bij het monument op het Monseigneur Biermansplein.

Na afloop van het concert was traditiegetrouw ons jaarfeest met BBQ en de tuin van Het wapen van Westerhoven. Graag willen we Maarten en zijn team bedanken voor hun bijdragen.

Tijdens de laatste repetitie hadden we een expert uitgenodigd om alle leden uitleg gaf over het onderhouden van hun instrumenten.

Foto’s terrasconcert