GROTE ARTIEST ONTVOERD – Jeugd thema concert 2016

WESTERHOVENposter-jtc-2016-2 – Artiest Sir Koen van Rooij, die 3 juli a.s. in Westerhoven zou optreden, is ontvoerd.
Hij is het laatst gezien in gemeenschapshuis de Buitengaander, zo meldde de lokale politie. Sir van Rooij is zeker geen onbekende in de muziekwereld. Zo speelde de accordeonist vorig jaar nog voor de koningin. Van Rooij was overgevlogen vanuit Engeland om zich voor te bereiden op zijn concert in Westerhoven. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk. De politie is dringend op zoek naar aanwijzingen en getuigen.

Sir Koen van Rooij zou 3 juli zijn concert ten gehore brengen in Westerhoven. Hij wordt hierbij ondersteund door het leerlingenorkest That’s IT en slagwerkgroep Beat ID van Fanfare Irene Westerhoven. De muzikanten van de orkesten reageerden geschrokken op het nieuws van de ontvoering. Zij hopen u allemaal te mogen ontvangen op 3 juli om te zien hoe dit mysterie afloopt. Het concert start om 15:00 uur in de Buitengaander en is gratis toegankelijk. Tot die tijd zijn alle tips welkom en wordt er alles aan gedaan om Sir van Rooij zo snel mogelijk te vinden.