Rabo ClubSupport-actie

Het is weer tijd voor de Rabo ClubSupport-actie! De jaarlijkse actie waarmee de Rabobank lokale clubs en verenigingen ondersteunt. Als lid van de Rabobank bepaal jij de hoogte van het bedrag dat elk van de deelnemende verenigingen krijgt. Stem dus op je favoriete (lokale) verenigingen!

Wij zouden heel blij zijn als we ook dit jaar op jouw stem mogen rekenen. Het geld zal vooral besteed worden aan de opleiding van de jeugd en de benodigde instrumenten. Op die manier blijft onze mooie fanfare behouden voor Westerhoven!

Als Rabobank-lid kun je stemmen via de Rabo App of via de website van de Rabobank. Je hebt geen speciale stemcode nodig. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stem! Dat kan tot en met 27 september.