Terrasconcert

Op zondag 13 juni as. presenteert fanfare Irene weer haar jaarlijkse terrasconcert. Het vindt plaats op het Mgr. Biermansplein in het centrum van Westerhoven . Voor u treden op de slagwerkgroep Beat iD olv. Martijn Soors, leerlingenorkest That’s It en fanfare Irene Concertband olv. dirigente Karin van Dijk. U kunt het concert gratis bijwonen. U kunt plaats nemen op het gezellige terras van café het Centrum en desgewenst onder het genot van een kopje koffie of drankje genieten van de optredens.

Het répertoire is zeer gevarieerd , gespeeld worden oa. nummers als La Storia, the Eagels in Concert, A Night like this, Exellence.

Het optreden begint om 14.30uur en duurt ca. 2 uur. Op deze middag zullen ook nog diverse jubilarissen in onze vereniging worden gehuldigd. Het Mgr. Biermansplein zal dan voor het verkeer zijn afgesloten.

Wij wensen u veel luisterplezier.

DSCF2984foto30062013-1