Let’s Dance: een avond vol swingende muziek door concertband Irene!

12 en 13 november in De Buitengaander

Na bijna twee jaar van beperkingen en uitstellen, is het dan eindelijk weer mogelijk om een concert te organiseren! De muzikanten en slagwerkers van fanfare Irene en Beat ID staan te popelen om weer voor u op treden en wij beloven u een avond vol luistergenot en swingende muziek.

Verrassend en vernieuwend

We spelen een aantal nummers die u bekend in de oren zullen klinken, nemen u mee via klassiekere klanken naar een verrassend nieuw repertoire. En ook de uitvoering zal verrassend zijn! Wij hopen dat u net als ons niet stil op uw stoel zult kunnen blijven zitten.

Nodig vrienden en familie uit en kom een avond heerlijk genieten van Let’s Dance!

Kaarten € 8,50

Voorverkoop op dinsdag 19-10 / 26-10 / 2-11 van 19.00 tot 20.00 uur in De Buitengaander

Reserveren kan ook via 06-13.51.90.06