Schoolproject en project “Tutti”.

Fanfare Irene heeft een unieke KANS voor u!

Wilt u kennis maken met een blaasinstrument? Dan is dit uw kans…

Op 16 januari 2023 start groep 5 met de jaarlijkse blazersklas. Elke maandagochtend krijgen ze les van dirigente Petra Schoonenboom en leren ze spelen op een blaasinstrument.

Dit jaar wil Fanfare Irene, naast de blazersklas op school, ook de ouders, grootouders, verzorgers, buren etc. de mogelijkheid bieden om kennis te maken met een blaasinstrument.

Dit noemen we: Project “TUTTI”

In dezelfde periode als de kinderen krijgt u dan les van Petra. Zo heeft u de unieke kans om samen met uw kind deel te nemen. Er is immers niets leuker dan samen muziek te oefenen en te spelen.

U heeft les op dinsdagavond 17, 24, 31 januari, 7, 14, 28 februari en 7 maart. van 18.15 uur tot 19.00 uur.

Op 14 maart om 18.45 uur is het eindconcert gepland in de Buitengaander waar u samen met uw kind en muzikanten van Fanfare Irene een spetterend concert ten gehore kunt brengen.

Laat deze mooie kans niet voorbijgaan en geef u op.

Dat kan via e-mail fanfare.irene@upcmail.nl.

Mocht u al weten welk blaasinstrument uw voorkeur heeft; geef dat dan ook even door.

Voor meer informatie bel Maria Smets 06-53953860.